Visit SeaWorld Orlando’s Christmas Celebration With Smart Destinations

Smart Destinations clients peuvent profiter de la fête de Noël de SeaWorld Orlando avec carte Go Orlando, Orlando Sélectionnez Go Pass, et plus encore.

SeaWorld Orlando accueille le retour de leur célébration festive de Noël, un événement d'un mois rempli de programmation spéciale de vacances, des manèges, et des spectacles. À compter du Novembre 23 , 2013 et en continuant à certaines dates à Décembre 31 , 2013 , La fête de Noël de SeaWorld est un éternel favori pour les visiteurs de la Floride pendant la saison des fêtes. Voyageurs Smart Destinations sera bientôt en mesure de profiter de cette expérience dans le cadre d'un voyage de vacances en famille.

Cette année, SeaWorld Orlando est de présenter les vacances avec une touche à leur "hivernal, véritable paradis aquatique." Un des événements en vedette pour cette saison est le populaire "Shamu Miracles de Noël», un spectacle de l'eau la nuit qui incarne la "puissance et la beauté» de l'esprit des Fêtes. Nouvelle dans 2013 , "Christmas Wish Elmo" invite personnages de Sesame Street à SeaWorld Orlando pour un événement musical festif et familial. Les enfants peuvent également profiter de «L'expérience Polar Express," l'extravagance "Winter Wonderland on Ice", le magnifique "Sea of ​​Trees" affichage des feux de musique, et les feux d'artifice éblouissants "Réflexions de vacances" montrer.

Many other events at the SeaWorld Orlando Christmas Celebration take their inspiration from the natural world and the marine creatures of SeaWorld fame, like “Clyde and Seamore’s Countdown to Christmas,” which stars two of Santa’s sea lion helpers. Visitors with Smart Destinations can also take advantage of their park admission to visit the Christmas Market, Village Square, Shamu’s Happy Harbor, and the festive Waterfront. Each area features individual décor and special attractions, all designed for family-friendly fun and excitement.

Visitors to Orlando this winter can enjoy SeaWorld’s Christmas Celebration with the Orlando Holiday Attractions Pass, which also includes admission to the Kennedy Space Center and the Arabian Nights Dinner Theater. Smart Destinations travelers can also visit SeaWorld Orlando with selected Go Orlando Cards, or as part of a customized Go Select Pass. Admission to the SeaWorld Christmas Celebration and all performances is included with park admission.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% off gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: http://www.smartdestinations.com.