Smart Destinations Welcomes Summer Schedule for Chicago Cruise Partners

Expanded tour schedules allow Smart Destinations customers the convenience of taking two of the most popular tours in Chicago any day of the week.

After a winter break, some of Chicago’s most popular cruises are re-opening just in time for Smart Destinations customers on a spring vacation to fully enjoy their Chicago experience. Two of the city’s most popular tours, the Chicago Architecture Cruise and the Skyline Lake tour, are now available daily with the Go Chicago Card and the Go Select Chicago Pass.

The legendary Chicago Architecture Cruise is a unique way to tour the city. This cruise winds through the city on the Chicago River, and passes many of the city’s major landmarks. The cruise is led by professional guides who recount Chicago’s architectural history and the aesthetic influence of notable architects such as Frank Lloyd Wright and Daniel Burnham.

The Skyline Lake tour departs from Navy Pier and explores the city of Chicago from the waters of magnificent Lake Michigan. Viewing highlights include the Hancock Building, the Lighthouse, the Willis Tower, and the Museum Campus, home to Shedd Aquarium, the Field Museum, and Adler Planetarium.

“The Chicago Architecture Cruise and the Skyline Lake Tour are quintessential Chicago experiences that you can’t get anywhere else,” said Kevin McLaughlin, CEO of Smart Destinations. “These schedule changes makes it easier for our customers to get a real feel for the city in a way that conventional tours don’t provide.”

Aller détenteurs de la carte de Chicago peut prendre l'une de ces croisières, et d'avoir accès à plus de 20 d'autres attractions populaires de Chicago. Après avoir vu la ville de l'eau, les visiteurs peuvent profiter de la vue de dessus: la Willis Tower fournit 360 vue panoramique -degré de la ville de Chicago, en plus d'un aperçu de quatre états différents. Pour les voyageurs intéressés à en apprendre plus sur le patrimoine architectural de Chicago, la maison et le studio de Chicago de Frank Lloyd Wright proposent des visites fréquentes, et la Robie House Wright-conçu est également ouvert au public. Certaines attractions de kid-friendly à Chicago, dont le fameux Shedd Aquarium et le Musée des enfants de Chicago qui tous deux présentent des expositions et des événements spéciaux.

À propos des destinations intelligentes:
Smart Destinations, leader dans l'industrie du voyage, permet aux voyageurs de profiter de plus d'activités dans leurs destinations à moindre coût. Avec ses passes multi-attractions, les voyageurs bénéficient d'options d'achat flexibles, d'économies allant jusqu'à 55 % prix des portes, et la commodité de sauter la ligne à la plupart des attractions populaires. Disponibles en ligne et dans les points de vente sans rendez-vous, les laissez-passer Smart Destinations, y compris les cartes Go City, Go Explorer et Go Select, permettent l'accès à plus de 400 attractions à travers neuf destinations nord-américaines, y compris New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco et Boston. Pour plus d'informations, visitez: http://www.smartdestinations.com