Smart Destinations to Provide Go Cards for Delegates Attending the 2009 International Pow Wow Show

Boston, MA — Smart Destinations, the company behind Go Cards and Explorer Passes, along with the Greater Miami Convention and Visitors bureau announces plans to promote Miami attractions to thousands of International buyers and travel media at TIA’s International POW WOW May 16th… [Read More]

Boston, MA - Smart Destinations , La compagnie derrière Go Cartes et Explorer passe, avec le Greater Miami Convention and Visitors Bureau annonce des plans pour promouvoir les attractions de Miami à des milliers d'acheteurs internationaux et les médias de Voyage à International POW WOW TIA mai 16 e - 20 e.

The annual event draws over 1500 buyers from 70 countries and over 450 travel journalists from 40 countries to conduct business negotiations that result in an estimated $3.5 Billion in future USA travel. This year, TIA’s POW WOW will be held in the host city of Miami, Florida. Through the efforts of the Greater Miami Convention and Visitors Bureau, and Smart Destinations Inc, in partnership with over 25 Miami attractions, all International Buyers and media will be hosted to a complimentary VIP Go Miami Card which they can use to visit attractions during or after the show.

The Go Miami Card is an all access attraction pass which offers the ultimate in convenience, cost savings and flexibility for visitors to the city. Customers choose one, two, three, five or seven day cards at a low, pre-paid price and have the ability to use the card to gain access to an unlimited number of attractions each day saving up to 45% or more over full retail admissions.

With Go Miami Card, visitors have up to 2 weeks to use the days on their card which allows for plenty of flexibility to alternate beach and shopping days with the attraction visits. The Go Miami Card also provides discounts at popular restaurants and shops. Each card comes with a color-printed, pocket-sized guidebook full of maps, travel tips and itineraries for the ultimate Miami visit.

“We wanted to use this opportunity to showcase the broadest possible coverage of the best things to see and do in Miami in a single package,” said Rolando Aedo of the Greater Miami Convention and visitors Bureau, “We look forward to helping promote a product that collectively showcases many of the unique attractions Greater Miami has to offer.”

"Nous sommes ravis de cette occasion de travailler conjointement avec le CVB et nos partenaires d'attraction de Miami pour donner Pow Wow participants un moyen facile et pratique d'accéder aux principales attractions de Miami tout ici pour le salon. Aller Miami cartes sont un excellent moyen pour les clients d'économiser sur leur visite à Miami, alors que dans le même temps ce qui rend vraiment facile à mettre en valeur l'ensemble de l'expérience de destination sur une carte. "A déclaré Cecilia Dahl, Co-fondateur et président de Smart Destinations.

Les attractions participantes comprennent: Miami Seaquarium, Jungle Island, Island Queen Cruises - Bayside Blaster, Island Queen Cruises croisière dans la baie, Musée historique de la Floride du Sud, Miami Art Museum, le Musée des Enfants de Miami, Miami Duck Tours, Miami City Tour et court Everglades Tour, Bass Museum of Art, Miami Beach vélos Centre, Le Wolfsonian FIU, Bar Hop navette, Jewish Museum of Florida, GoCar Tours: Le conte de voitures, Pelican station Seabird Harbor, Vizcaya Museum and Gardens, Miami Science Museum, Wings over Miami Air Museum, Lowe Art Museum - Université de Miami, Miami Metro Zoo, Gold Coast Railroad Museum, Coral Castle, Schnebly Redlands Winery.

Smart Destinations est le premier fournisseur de l'attraction illimité d'admission passe 15 principales destinations de voyage en Amérique du Nord à partir de Oahu à Boston. Go Cartes et Explorer de Smart Destinations Passes offre pré-payée accès à plus de 425 musées, attractions et visites pour un prix fixe, entraînant jusqu'à 40 % D'économies hors admissions générales des prix des billets. La combinaison de l'épargne et de la commodité a entraîné 94 Satisfaction de la clientèle% telle que mesurée par 3 la recherche du parti ème et aidé l'entreprise rang 78 sur l'Inc. 500 liste des sociétés à croissance rapide. Distribué par des services de voyage dans les grands 25 pays ainsi que sur le Web, les produits de Smart Destinations sont un "compagnon de confiance" pour la meilleure destination a à offrir à un prix imbattable. Pour plus d'informations sur la participation au programme, la société et ses produits, visitez www.smartdestinations.com .