Smart Destinations Secures $10m in Capital

Capital supplémentaire appuie l'agrandissement de suite

Boston, MA - Smart Destinations Inc., la société Voyage croissance la plus rapide sur le Inc. 500 , A annoncé qu'elle a conclu un $ 7 Série C millions ronde de financement et a ajouté $ 3 M dans le financement de la dette. Le capital supplémentaire permettra à l'entreprise de poursuivre son produit et l'expansion rapides du marché comme le premier fournisseur de l'attraction illimité passe pour les consommateurs à travers 15 destinations.

“We’re obviously very pleased given today’s economy to have additional capital at our disposal,” said Kevin McLaughlin, co-founder and CEO of Smart Destinations. “It puts us in an even stronger position to continue to serve the consumer and all the museums, tours, and attractions that we partner with.”

La série C ronde a été dirigé par NewSpring Capitale de Radnor, PA, avec la participation supplémentaire des investisseurs existants. NewSpring Capital est un fournisseur leader de capitaux privés avec plus de $ 500 millions sous gestion. Les investissements passés et actuels ont entraîné la formidable croissance de beaucoup de sociétés de consommation succès tels que Nutrisystems, Smooth Fitness et hotelreservations.com. Dans le cadre de ce financement de la croissance, partenaire Glenn Rieger général de NewSpring Capital a rejoint le Conseil de Smart Destinations d'administration.

Square 1 Bank of Durham, NC has also provided an additional $3M in available debt financing. Square 1 Bank is a full service commercial bank dedicated to providing financial services to venture capital firms and entrepreneurs in all stages of growth and expansion.

Headquartered in Boston, MA with locations throughout North America, Smart Destinations is the premier provider of unlimited admission attraction passes in 15 major North American travel destinations from Oahu to New York City. Smart Destinations’ Go Cards and Explorer Passes offer pre-paid access to over 425 museums, attractions, and tours for one fixed price. The combination of savings and convenience has resulted in 94% customer satisfaction as measured by 3rd party research and helped the company rank 78 on the Inc 500 list of fastest growing companies. Distributed through major travel services in 25 countries, corporate HR departments and their vendors, as well as on the Web, Smart Destinations’ products are a “trusted companion” for the best a destination has to offer at an unbeatable price point.