Smart Destinations Partners Avec NYC & Company pour en édition limitée Où est Charlie activité col

As part of New York City’s tourism Family Ambassador Campaign, Smart Destinations, Inc. has created limited-edition multi-attraction passes exclusively for this summer’s Where’s Waldo? campaign.

Passe New York Explorer

Édition limitée Où est Charlie New York Explorer Pass

Smart Destinations, a leader in the tourism industry, recently announced a new project in conjunction with long-time partner, NYC & Company – a limited edition Where’s Waldo? New York Explorer Pass. This collaboration is part of New York City’s fifth official Family Ambassador program.

NYC & Company a lancé le Où est Charlie? campagne pour attirer les familles de partout dans le monde en mettant en évidence les meilleures façons dont ils peuvent profiter de leur expérience de vacances à New York. Dans cet esprit, spécial Smart Destinations ' Où est Charlie New York Explorer Pass il sera plus facile pour les familles visitant New York pour voir toutes les meilleures attractions, les institutions culturelles et les quartiers à travers la ville.

“Waldo is a fun and engaging character that has taken readers to countless destinations for many years,” said Cecilia Dahl, President of Smart Destinations. “We’re so excited to be able to work with NYC & Company to help Waldo bring New York tourism to life for families from around the world.”

Smart Destinations’ Where’s Waldo? New York Explorer Pass will provide visitors with savings of up to 45 percent on admissions to top museums, tours, and attractions throughout New York City. In honor of Waldo’s spirit of exploration, the New York Explorer Pass will help people explore diverse places and neighborhoods around the city, from Manhattan to Brooklyn, the Bronx, and beyond.

Les voyageurs intéressés à suivre le voyage de Waldo travers New York City peut visiter nycgo.com/waldo des informations sur toutes les meilleures choses à voir et à faire à New York pour visiter les familles et les habitants du quartier, et d'acheter le Où est Charlie? New York Explorer Pass. La Où est Charlie? New York Explorer Pass peut également être acheté à l'officiel Information Center NYC à Midtown Manhattan.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: www.smartdestinations.com.