Smart Destinations Partner SeaWorld Aquatica Ouvre New Park à San Diego

Starting June 1, 2013, Smart Destinations customers can visit the brand-new SeaWorld Park Aquatica with the Go Select San Diego Pass.

Smart Destinations and SeaWorld San Diego are pleased to announce that Aquatica San Diego, SeaWorld’s brand-new waterpark, is opening on June 1st just in time for the summer travel season. Smart Destinations customers with the Go San Diego Select Pas s and certain Select Packages can visit this one-of-a-kind waterpark for a special SeaWorld experience.

"Nous sommes ravis que nos clients peuvent explorer cette nouvelle offre passionnante de SeaWorld San Diego", a déclaré Cecilia Dahl, président de Smart Destinations. "Aquatica est un grand nouveau parc aquatique qui va compléter le sud de la Californie vacances idéal."

Called a “whimsical tropical oasis,” Aquatica San Diego was inspired by the unique atmosphere and excitement of SeaWorld San Diego. Designed specifically to create the perfect waterpark experience for all visitors, Aquatica offers everything from thrilling rides like HooRoo Run® or Woohoo Falls®, to private cabanas and lounge areas designed for relaxation. Aquatica also features several areas just for kids, like Kata’s Kookaburra Cove® or Slippity Dippity®, with kid-friendly slides, pools, and ropes – making it a great choice for Smart Destinations customers traveling with family.

“Aquatica San Diego is a vacation experience unlike anything else,” said David Cromwell, Aquatica’s Vice President. “A visit to Aquatica is the perfect complement to a visit to SeaWorld San Diego. Aquatica is an immersive experience that combines the feeling of a South Seas resort with the summer fun of a world-class waterpark and excitement of unique animal exhibits. It’s a waterpark only SeaWorld can create.”

En plus des nombreux manèges, glissades d'eau et zones de baignade disponibles, les visiteurs de Destinations intelligentes à Aquatica peuvent également déguster des collations ou des repas dans les divers stands de concession et restaurants situés dans tout le parc. Les enfants adoreront également rencontrer certains des ambassadeurs animaux d'Aquatica, comme Papa, la grue à spatule et Wai, le dauphin.

À partir de juin 1 st, Aquatica San Diego sera ouvert et disponible pour les clients Smart Destinations. Destinations intelligentes San Diego Pass et Forfaits San Diego Faites une visite à Aquatica une partie pratique et économique des vacances parfaites de San Diego.

Destination de propos intelligents:
Smart Destinations, un leader dans l'industrie du Voyage, permet aux voyageurs de profiter de plusieurs activités dans leurs destinations pour moins cher. Avec son multi-activité passe, les voyageurs bénéficient d'options d'achat flexibles, des économies allant jusqu'à 55 % Les prix d'écluse et la commodité de sauter la ligne à la plupart des attractions populaires. Points de vente en ligne et au pied-up disponibles, Smart Destinations passe, y compris les cartes Go City, Go Go Sélectionnez Explorer et Passes, donnent accès à plus de 450 attractions dans neuf destinations nord-américaines, dont New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco et Boston. Pour plus d'informations, visitez: http://www.smartdestinations.com .