Smart Destinations Orlando Partner Kennedy Space Center Opens “Space Shuttle Atlantis”

Smart Destinations customers can now enjoy a brand new NASA experience at the Kennedy Space Center, the Space Shuttle Atlantis Exhibit.

Travelers to Central Florida flock to Orlando for a number of reasons: theme parks like SeaWorld, wildlife sanctuaries known for their iconic gator inhabitants, and the one-of-a-kind cultural institution, the Kennedy Space Center. Beginning this summer, Smart Destinations visitors with astronaut dreams can enjoy a brand new experience at the prestigious Kennedy Space Center – the Space Shuttle Atlantis Exhibit.

The Space Shuttle Atlantis Exhibit is a 90,000-square-foot hall dedicated to the magnificent story of NASA’s Space Shuttle Program, from Project Mercury to the International Space Station. Some highlighted features of the Atlantis exhibit include state-of-the-art multimedia presentations, replica shuttles and rockets, and more than 60 interactive exhibits and simulations. The heart of the exhibit, however, is the Space Shuttle Atlantis itself, suspended 30 feet off the ground and positioned as if though it were in orbit, allowing visitors to imagine Atlantis as she once flew through space.

“The Kennedy Space Center is one of the most important institutions in the history of American science,” said Keith Fogarty, Regional Director of Orlando with Smart Destinations. “The new Space Shuttle Atlantis Exhibit will enhance our customers’ vacation experience with its diversity of materials, artifacts, and interactive displays.”

Le Kennedy Space Center a été un partenaire d'attraction d'Orlando populaire avec Smart Destinations pendant plusieurs années, et attire un volume toujours élevé de visiteurs à son excellente Visitor Complex. L'admission à l'exposition navette spatiale Atlantis est disponible à la fois avec la Aller Orlando Card et le Aller Select Orlando col , Donnant Smart Destinations clients deux options pour enregistrer sur cette expérience incroyable.

In addition to the impressive contents of the Space Shuttle Atlantis Exhibit, Smart Destinations customers will also enjoy further highlights of the Center, including the fan favorite Shuttle Launch Experience, a number of IMAX 3-D films, and the U.S. Astronaut Hall of Fame. Children and adults alike will enjoy the recently added Angry Birds Space Encounter, which utilizes pop culture to teach children about the physics and mechanics of space travel.

Smart Destinations aide les voyageurs à profiter de plus d'activités dans leurs destinations à moindre coût. Avec ses passes multi-attractions, les visiteurs bénéficient d'options d'achat flexibles, des économies allant jusqu'à 55 % sur les prix d'admission réguliers, et la commodité de sauter la ligne à la plupart des attractions populaires. Disponibles en ligne et dans les points de vente sans rendez-vous, les laissez-passer Smart Destinations, y compris les cartes Go City, Go Explorer et Go Select, permettent l'accès à plus de 400 attractions à travers neuf destinations nord-américaines, y compris New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco et Boston. Pour plus d'informations, visitez: http://www.smartdestinations.com .