Smart Destinations Celebrates Its Ten Year Anniversary

This month, travel industry leader Smart Destinations celebrates a milestone of ten years.

This month Smart Destinations celebrates its 10-year anniversary of making destination travel memorable and affordable for all types of travelers. Over the last decade, Smart Destinations has helped over 1.8 million travelers to do more for less with its industry-leading multi-attraction passes.

Travel industry veteran Cecilia Dahl teamed up with serial entrepreneurs Kevin McLaughlin, Tyler Brooks, and Ed Kim to transform the attractions industry by giving travelers a whole new way to explore destinations. Smart Destinations’ first product, the Go Boston Card, was launched July 23, 2003, in the company’s hometown of Boston. The discount multi-attraction pass gave customers admission to many popular city attractions, rather than a pre-selected few. In less than two years, Smart Destinations expanded the Go City Cards’ availability to seven additional destination markets across the United States.

Depuis lors, Smart Destinations a fourni à leurs clients l'accès à l'épargne, la flexibilité et la commodité soutenue par la plus grande attraction de la billetterie réseau 450 partenaires d'attraction dans la nation. Son principal produits- Go Cartes Ville , Explorer passe , Go Sélectionnez Passes , Et Go-Select Packages sont disponibles en neuf destinations nord-américaines, y compris Boston, Chicago, Los Angeles, Miami, New York City, Oahu, Orlando, San Diego et San Francisco.

Building on the groundbreaking mobile technology behind the Go Select Passes and packages, this year Smart Destinations is launching the world’s first mobile multi-attraction pass. Smart Destinations’ patent-pending, multi-venue, mobile-ticketing technology platform enables the delivery of Go City Cards as a single QR code on mobile devices, providing instant access to the largest attraction partner network in the nation. The Virtual Go Card, currently available in BostonChicagoNew York City, and San Diego, is an all-inclusive attraction pass that is easy to purchase and display on a smartphone or tablet for admission to all the top attractions in the traveler’s desired destination.

“The activities you do and the attractions you visit are what really shape your travel experience and help you create long-lasting memories. While working for a variety of tour operators, I understood the challenges facing travel agents and resellers in accessing activities and managing attraction relationships. I knew there had to be a better way to efficiently distribute destination activities, give attractions more exposure to visitors during the pre-planning process, and help travelers save time and money on their trips,” said Cecilia Dahl, President and co-Founder of Smart Destinations. “Today the business has grown to include a robust ticketing technology platform with a solution for consumers, travel resellers and attractions that is ahead of its time with regard to its flexibility, scope and mobile capabilities. It’s been an exciting evolution.”

Smart Destinations has been widely recognized as one of the fastest growing companies in travel and tourism technology. It ranked 78th in the Inc. 500 list and 1st in Top Travel and Hospitality Companies in 2008. Since then, Smart Destinations has received the Inc. 5000 Honor Roll Award for being ranked for 5 consecutive years. In 2012, the company was chosen as one of Lead411’s “Hottest Companies in Boston,” and was named as a finalist in EyeforTravel’s 2013 Mobile Innovation in Travel Awards for its Go Select Mobile Strategy.

"La plate-forme Smart Destinations est construit sur une base solide de partenariats. Les attractions dans notre réseau sont une sélection de ce pays meilleur, non seulement dans la prestation des meilleurs expériences, mais aussi dans leur volonté d'aller de attractions à l'avant-garde du processus de planification et de réservation Voyage tout en gardant à l'évolution rapide des tendances de consommation et de la nécessité d'adopter une plate-forme de billetterie mobile. Nous tenons à remercier tous nos partenaires d'attraction de partager notre vision et à soutenir la croissance de Smart Destinations ", a déclaré Cecilia Dahl. "Nous avons également eu vraiment de la chance d'avoir autant de clients heureux au cours des années qui ont partagé leurs expériences, leurs commentaires et de nouvelles idées avec nous. Un merci très chaleureux va à la plus 1 . 8 millions de clients qui nous ont fait confiance pour les aider à planifier leurs activités ".

Smart Destinations reconnaît les clients et partenaires d'impact ont eu sur la réussite de l'entreprise. Ensemble, ils continuent à conduire Smart Destinations à fournir des solutions innovantes qui améliorent encore leur expérience de Voyage et de l'attraction.

Destination propos de SMART
Smart Destinations aide les voyageurs à profiter de plusieurs activités dans leurs destinations pour moins cher. Avec son multi-activité passe, les visiteurs bénéficient d'options d'achat flexibles, des économies allant jusqu'à 55 % Sur le prix régulier d'admission, et de la commodité de sauter la ligne à des attractions les plus populaires. Points de vente en ligne et au pied-up disponibles, Smart Destinations passe, y compris les cartes Go City, Go Go Sélectionnez Explorer et Passes, donnent accès à plus de 450 attractions dans neuf destinations nord-américaines, dont New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco et Boston. Pour plus d'informations, visitez: http://www.smartdestinations.com .