Smart Destinations Announces One Millionth Attraction Visitor

Boston, MA — Smart Destinations marked their one millionth attraction visitor with a surprise celebration at Beantown Trolley last Friday. Sharon and Peter Jenkins with son Martin used a Go Boston™ Card for a 2 day Beantown Trolley Pass and became Smart Destinations’ one millionth attraction visitors. Co-Founders of Smart Destinations Kevin McLaughlin and Cecilia Dahl were on hand with their Boston-based team along with Larry Anzuoni of Brush Hill Tours to present the Jenkins family with a $500 American Express gift card and a basket filled with Boston souvenirs.

“We were just saying what a great value the Go Boston Card is,” noted Peter Jenkins when his family learned they were the millionth attraction visitors. Peter and family were visiting from Glasgow, Scotland and planned to spend the day on a Beantown Trolley Tour, one of the most popular attractions available in the Go Boston Card.

"Beantown Trolley incarne le tourisme Boston avec une tournée hop-off hop-on entièrement commentée. Beaucoup de nos clients utilisent la tournée comme un moyen de transport pour se rendre d'une attraction à l'autre tout en profitant d'admissions le long du chemin avec leur carte Go Boston. Nous sommes ravis de célébrer cette étape importante avec notre partenaire dans le tourisme ", a déclaré le président de Smart Destinations Cecilia Dahl. "Non seulement notre entreprise grandi dans les dernières années grâce à notre partenariat avec les sorties à l'ensemble de nos marchés, mais nous avons aussi été en mesure de contribuer à un million de merveilleux souvenirs."

Aller Boston Card a été le premier Smart Destinations ' 11 attraction all-inclusive passe à travers la nation. Lancé en 2003 , La passe a grandi pour devenir l'un des moyens les plus populaires pour les touristes à la journée pour profiter de toute l'expérience de vacances Boston.

Cartes Go visiteurs sont maintenant aussi disponible dans les villes américaines suivantes: San Francisco, Seattle, Chicago, San Diego, Orlando, Miami, Oahu, et Los Angeles. Les ajouts les plus récents incluent Go Ridge carte bleue et carte Go Maui, ainsi que d'une ligne de produit de soeur de Explorer passe à New York, Boston, et six autres destinations. Ces passes d'attraction de cartes à puce donnent visiteurs et les habitants inclus l'admission aux meilleures attractions, ainsi que des rabais exclusifs sur les restaurants, magasins, location de voitures, et plus encore.

“Smart Destinations offers an easy, affordable option for all types of travelers, and we are pleased to be part of the Go Boston Card,” said Larry Anzuoni, president of Brush Hill Tours, which operates the Beantown Trolley Tour and many other Boston tours. “It’s a win-win for the customer and the partner companies.”

Smart Destinations products make the visitor experience easy and convenient. Customers carry one credit card-sized card and never have to worry about coupons or cash. Attraction partners appreciate not only the Card’s track record, but the ease in Smart Destinations’ advanced paperless technology, with ongoing, detailed reports about usage and automatic, on-time payment, and its wide global distribution networks in more than 25 countries.

Go Visitor Cards and Explorer Passes are available online atwww.GoCardUSA.comwww.SmartDestinations.com or through any of Smart Destinations’ global distribution partners.

Destinations intelligentes en un coup d'œil:

• Lancement de la carte Go Boston ™ 2003 , Go San Francisco ™ Carte dans 2004 , suivi par 10 villes supplémentaires dans 2005 , 2006 et plus récemment, New York, Blue Ridge et Maui 2007 .
  • Plus que 1 , 000 partenaires de distribution et sociétés affiliées dans plus de 25 pays, y compris Virgin Holidays, American Airlines Vacations, Vacances Sud-Ouest, Mark Voyage morale, un groupe national, Loisirs et grands voyagistes en ligne des opérateurs comme Expedia, Travelocity, Viator, Orbitz et plus encore.
  • Recipient of more than $7.5 M investment from North Hill Ventures, the venture investment arm of Capital One and Zon Capital Partners, a private venture capital firm.
  • Cecilia Dahl, présidente et fondatrice, est un vétéran de l'industrie du voyage en gros, anciennement chez Collette Vacations. Kevin McLaughlin, PDG et fondateur, est un entrepreneur chevronné avec une expérience dans le marketing et la gestion de produits pour les produits de haute technologie.

Go Cards At A Glance:

• The product is a single, easy-to-carry smartcard used as a ticket for unlimited attraction admissions that eliminates paperwork and coupons.
  • Guide d'accompagnement répertorie les attraits inclus, des conseils amusants et des cartes détaillées, ainsi que des informations sur les magasins et restaurants qui offrent des rabais exclusifs de valeur aux détenteurs de cartes.
  • 2 , 3 , 5 et 7 Cartes -day disponibles.
  • Key tourist destination points of sale, plus central voucher redemption locations for those traveling on packages.

Headquartered in Boston, MA with locations throughout North America, Smart Destinations is the premier provider of unlimited admission attraction passes in 15 major North American travel destinations from Oahu to New York City. Smart Destinations’ Go Cards and Explorer Passes offer pre-paid access to over 425 museums, attractions, and tours for one fixed price. The combination of savings and convenience has resulted in 94% customer satisfaction as measured by 3rd party research and helped the company rank 78 on the Inc 500 list of fastest growing companies. Distributed through major travel services in 25 countries, corporate HR departments and their vendors, as well as on the Web, Smart Destinations’ products are a “trusted companion” for the best a destination has to offer at an unbeatable price point.