Smart Destination Cards as Welcome Gift for Wedding Guests

Smart Destinations’ Go City Cards and Explorer Passes make an ideal welcome gift for wedding guests.

La fin du printemps marque le début d'une saison de mariage populaire. Pour beaucoup, cela signifie famille et les amis de l'extérieur de la ville sera en visite la mariée et la ville natale de marié. Si le couple est à la recherche d'un cadeau unique à donner leur fête de mariage, ou visiter la famille et les amis proches, ils devraient envisager un cadeau de Voyage telles que Smart Destinations ' Aller Cartes City et Explorer passe . Smart Destinations offre maintenant temporairement la livraison gratuite sur toutes les commandes avec le code WEDDINGSHIP.

Go City Cards and Explorer Passes are available in nine destinations across North America (Boston, Chicago, Los Angeles, Miami, New York, Oahu, Orlando, San Diego, and San Francisco). They offer convenience and flexibility to visiting guests by combining discount attraction tickets to all the best attractions the city has to offer in one, easy-to-use card. Whether the wedding guests prefer sightseeing, touring, or exploring, Smart Destinations Go City Cards and Explorer Passes will have the perfect activity for them to enjoy.

Si la mariée et le marié cherchent à divertir leurs clients alors qu'ils sont en ville pour le mariage, une carte Go City One de jour est une bonne option qui leur permet de créer une journée complète d'activités et d'attractions, y compris souvent des rabais sur les restaurants et les magasins pour compléter leur expérience totale. Parce Go Cartes City et Explorer passe sont bon pour un an à partir de la date d'achat, le couple peut aussi choisir de donner à leurs clients la possibilité d'utiliser le multi-activité admission passe à une date ultérieure dans la ville où le mariage aura placer ou dans un autre Smart City Destinations partenaire.

If the bride and groom want to give their guests a gift they can use in the future, there are Go City Cards for every style of vacation, from a long weekend in San Diego to a weeklong getaway in Oahu. Or, they can choose a multi-attraction New York Explorer Pass, which can be used over the course of a month. Popular attractions available with Smart Destinations’ Go City Cards and Explorer Passes include the Empire State Building, the Willis Tower, and SeaWorld San Diego, among hundreds of attraction partners.

Le code libre d'expédition WEDDINGSHIP est disponible à partir de Juin 5 TH Juin 10 e, 2013 pour tous les Smart Destinations cartes Go City et Explorer passe achetés directement par le biais http://www.smartdestinations.com .

About Smart Destinations:

Smart Destinations, a leader in the travel industry, lets travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, travelers enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit:http://www.smartdestinations.com .