New York Explorer Pass Adds Attractions, Increases Savings

New York, NY — From Madison Square Garden to Madame Tussauds Wax Museum, the New York City Explorer Pass features several of New York City’s best tourist attractions, allowing visitors to mix and match attractions and customize their vacation. With the addition… [Read More]

New York, NY - De Madison Square Garden à Madame Tussauds Wax Museum, le New York City Explorer Pass propose plusieurs des meilleures attractions touristiques de New York, permettant aux visiteurs de se mélanger et d'attractions de match et de personnaliser leurs vacances. Avec l'ajout de douze sortant de nouvelles attractions et de la possibilité de choisir 3 , 5 , ou 7 attractions, le Pass offre encore plus de confort et de flexibilité dans ce format carte de crédit à puce.

Lorsque Smart Destinations lancé le New York City Explorer Pass au printemps 2007 , La passe en vedette plus d'une douzaine des principales attractions touristiques, y compris le NBC Studio Tour, Top of the Rock & # 8482; Observation Deck, et le Metropolitan Museum of Art. Maintenant, la liste des attractions a plus que doublé pour inclure favoris tels que le Musée américain d'histoire naturelle, le musée Guggenheim (disponible en Avril, 2008 ), Madame Tussauds de New York, Radio City Music Hall Stage Door Tour, Madison Square Garden, Bike and Roll Bike Tours, Lincoln Center Tour, le Whitney Museum of American Art, et le Musée des Sports d'Amérique (ouverture au printemps 2008 ).

“The New York City Explorer Pass puts all of the city’s best attractions right at your fingertips,” said Smart Destinations president Cecilia Dahl. “New additions like the Madison Square Garden Tour and the American Museum of Natural History offer even more options so you can get the ultimate New York City experience. With exclusive savings at Bloomingdales, Heartland Brewery & Rotisserie, and other Manhattan retailers and restaurants, you get additional savings just for showing your pass.”

Cardholders have their choice of twenty-nine exciting attractions and can mix and match with the Choose 3, Choose 5, and Choose 7 options. The New York City Explorer Pass also allows users to skip the ticket line at several attractions, so they can spend more time exploring the city and less time waiting in line. The pass’ smart card technology makes it easy for tourists to visit a variety of attractions without spending a lot of money. Visitors can purchase the New York City Explorer Pass online at www.explorerpass.com/newyorkcity.

Destinations intelligentes en un coup d'œil:

• Lancement de la carte Go Boston ™ 2003 , Go San Francisco ™ Carte dans 2004 , suivi par 10 villes supplémentaires dans 2005 , 2006 et plus récemment, New York, Blue Ridge et Maui 2007 .
  • Plus que 1 , 000 partenaires de distribution et sociétés affiliées dans plus de 25 pays, y compris Virgin Holidays, American Airlines Vacations, Vacances Sud-Ouest, Mark Voyage morale, un groupe national, Loisirs et grands voyagistes en ligne des opérateurs comme Expedia, Travelocity, Viator, Orbitz et plus encore.
  • Recipient of more than $7.5 M investment from North Hill Ventures, the venture investment arm of Capital One and Zon Capital Partners, a private venture capital firm.
  • Cecilia Dahl, présidente et fondatrice, est un vétéran de l'industrie du voyage en gros, anciennement chez Collette Vacations. Kevin McLaughlin, PDG et fondateur, est un entrepreneur chevronné avec une expérience dans le marketing et la gestion de produits pour les produits de haute technologie.

New York City Explorer Pass At A Glance:

• The product is a single, easy-to-carry smart card used as a ticket for the customer’s choice of admission to 3, 5, or 7 attractions. The pass eliminates the need for paperwork and coupons.
  • Adult Explorer Passes start at $69.99 and child Explorer Passes at $42.99 (pricing effective April 1).
  • Pass est valable pour 30 jours, afin que les clients ont beaucoup de temps pour savourer leur temps à New York sans se précipiter.

Headquartered in Boston, MA with locations throughout North America, Smart Destinations is the premier provider of unlimited admission attraction passes in 15 major North American travel destinations from Oahu to New York City. Smart Destinations’ Go Cards and Explorer Passes offer pre-paid access to over 425 museums, attractions, and tours for one fixed price. The combination of savings and convenience has resulted in 94% customer satisfaction as measured by 3rd party research and helped the company rank 78 on the Inc 500 list of fastest growing companies. Distributed through major travel services in 25 countries, corporate HR departments and their vendors, as well as on the Web, Smart Destinations’ products are a “trusted companion” for the best a destination has to offer at an unbeatable price point.