New Oahu Attractions for Smart Destinations Customers

Smart Destinations welcomes six new outdoor attractions to Go Select Oahu Pass program.

Les voyageurs visitant Oahu cet été avec Smart Destinations ont quelques nouvelles options passionnantes pour la planification de leur idéal de vacances - six nouvelles attractions de plein air qui ont été récemment ajoutés au programme Go Sélectionnez Oahu Pass. Famille-convivial et pratique, ces nouvelles attractions Oahu sont le complément parfait à un après-midi à la plage.

Pour les visiteurs qui aiment explorer les criques et les baies de Oahu dans le confort d'un kayak élégant, hebdomadaire et Double Simples Kayak Rentals offrir une alternative abordable et pratique pour la location de kayaks classiques. La société de location, Hawaii Beach Time, propose ramassage flexible et options de livraison à Kailua, Waikiki, Ala Moana, et les points chauds de kayak supplémentaires. Ils fourniront également des conseils personnalisés sur les meilleurs endroits pour faire du kayak pour les débutants et les experts. Les kayaks sont l'objet de la location le plus populaire dans Oahu.

Visitors looking to experience the beauty of Oahu’s coastline from a unique perspective will enjoy the Hawaii Weekly Snorkel Rental, the ultimate in ocean exploration. The rental includes a high-quality silicone mask, snorkel, adjustable size fins, and a bag to store the equipment. Snorkelers can dive beneath the waves in exotic wildlife reserves and gentle coves, including Queens Beach, Hanauma Bay, Shark’s Cove, and Waimea Bay.

Pour l'amateur de plein air active, un Location hebdomadaire Surfboard est une façon amusante et pratique pour participer au sport le plus populaire d'Hawaï. Parce que Hawaii Beach Time livrera surfeurs et leurs planches de surf à la plage de leur choix, les visiteurs d'éviter les difficultés de Voyage et le transport de l'équipement de surf encombrants. Les internautes peuvent visiter spots de surf débutant-friendly, comme Malaekahana, Waikiki, White Plains, ou obtenir des conseils d'expert sur plusieurs endroits de surf avancées.

Families will especially enjoy the new Boogie Board Rentals. Similar to surfing, boogie boards are an easier and gentler water activity, ideal for children and those looking for a wave-riding experience that’s less intense than surfing. An essential component to any surf-and-sand afternoon is the Beach Gear Value Package, which provides Smart Destinations travelers with chairs, an umbrella, a cooler filled with ice, 2 snorkel sets, and a 2 person kayak delivered to a beach of their choice.

With personalized drop-off locations, these convenient rental options make it easy for Smart Destinations travelers to enjoy popular outdoor Oahu attractions without the stress of packing or transporting equipment. Many of the options are weekly rentals, which means visitors can keep the kayak, boogie board, or snorkel equipment for an entire week – the ultimate in value. All of these rental options are available with the Go Select Oahu Pass, a fully customizable multi-attraction pass that allows travelers to craft their perfect vacation.

Smart Destinations helps travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, visitors enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit: http://www.smartdestinations.com.