Go City® Card Launches Go Las Vegas Card Multi-Attraction Pass

Visitors Can Save Up To 55% On Their Choice Of Las Vegas’ Most Popular Attractions.

Go Carte Ville vient de lancer le Aller Las Vegas carte passe multi-activité. Ceci est la dixième destination aux États-Unis, la société vend maintenant.

The Las Vegas Convention & Visitors Authority reports that over 41 million people came to the city in 2014. Therefore, the new Go Las Vegas Card’s ability to enable travelers to visit a choice of up to 11 participating attractions for one low price is a huge benefit.

Travelers have the flexibility to sightsee in two ways:

The Go Las Vegas Card – Explorer provides the opportunity to save up to 55% by bundling 3 or 5 attractions for one low price. A 3-choice pass is priced at $65 for adults (13+) or $60 for children (3 to 12) while a 5-choice pass is $99 and $95 respectively. Travelers can choose from the following attractions:

• Big Bus Las Vegas
  • CSI: The Experience
  • Rock Star Pool Party
  • Vegas Rockstar Club Tour
  • Outdoor Gondola Ride at The Venetian
  • Madame Tussauds Las Vegas (Musée de cire)
  • Stratosphere Observation Deck Plus VIP Access
  • Las Vegas Shows – V Theater
  • High Roller Observation Wheel at the LINQ
  • Restaurant Planet Hollywood
  • The Mob Museum

The Go Las Vegas Card – Build Your Own Pass is great for those who already know which attractions they want to visit. Travelers simply select the participating attractions they want to see and save 20% guaranteed on two or more. The choice of 22 attractions includes those listed above as well as:

• Visite du barrage Hoover
  • Grand Canyon West Rim Bus Tour
  • Grand Canyon South Rim Bus Tour
  • Hollywood Mercedes Benz VIP Tour
  • Las Vegas Monorail 3 -jour Col
  • Las Vegas Monorail 2 -jour Col
  • Repas au restaurant Planet Hollywood
  • The Ultimate Variety Show
  • The Mentalist
  • Zombie Burlesque
  • VEGAS! Le Spectacle
  • Stripper 101 Or Colis standard
  • Passe de 24 heures pour le Las Vegas Monorail

The pass is valid for 30 days after the first attraction visit.

For additional information on the Go Las Vegas Card, visit GoLasVegasCard.com.

A propos de Go City Card

Go City Card, une division de Smart Destinations, vend multi-activité passe à 10 des destinations touristiques les plus populaires aux États-Unis, y compris Boston, Chicago, Las Vegas, Los Angeles, Miami, New York City, Oahu, Orlando, San Diego et San Francisco. Go Cartes Ville peut être acheté en ligne et instantanément livré à puce de téléphone d'un voyageur ou ils peuvent être achetés à brique et de mortier magasins dans la ville à l'arrivée. Les voyageurs choisissent de différents types de passes pour répondre à leurs besoins, y compris une passe tout compris qui offre carte blanche pour visiter tout de cette ville est inclus attractions ou un «Build Your Own", qui permet à un voyageur de créer leur propre itinéraire. Selon la passe choisi, les voyageurs peuvent réaliser des économies de jusqu'à 55 % De moins que de payer à la porte. Toutes les passes viennent avec des figurants de valeur y compris la capacité à sauter la ligne à certaines attractions et des guides touristiques complets qui offrent des conseils d'initiés et les réductions de bonus sur le shopping et manger.

For additional information, visit GoCityCard.com.

Press Contact:

David Ezra