Smart Destinations’ Go Select Named Finalist for the Best Mobile Strategy Award

Go Select mobile recognized as innovative tech solution by the mobile travel industry.

Smart Destinations, a tech innovator in the mobile travel industry, is chosen as a finalist for the Best Mobile Strategy Award by global online travel publisher EyeforTravel. The Best Mobile Strategy category recognizes brands that have gone one step further and integrated a full mobile platform that is innovative and provides value-added benefits to travelers.

Smart Destinations développé le brevet en instance Go Sélectionnez mobile, une solution de billetterie qui offre un multi-activité personnalisé passer à un smartphone, qui peut alors être utilisé comme une admission passent. Avec Go Select, les clients peuvent rapidement et facilement prendre leurs attractions et ensuite marcher jusqu'à la porte avec leurs admissions passe affichés sur leur smartphone. Avec cet outil innovant, les clients évitent attente dans les lignes à la porte et se soucier de l'endroit où imprimer ou ramasser leurs admissions passer.

"Nous sommes ravis que la stratégie mobile Go Choisir de Smart Destinations est reconnu comme un leader dans l'espace Voyage technologie de mobile», a déclaré Kevin McLaughlin, PDG et co-fondateur de Smart Destinations. "Aujourd'hui, les voyageurs sont de plus en plus à la recherche de bons plans et des moyens plus faciles à planifier leurs déplacements lors de vos déplacements. Go Select Pass est une des nombreuses innovations que nous offrons qui apporte la facilité d'utilisation, la commodité et instantanée de billetterie pour les smartphones de voyageurs ".

The Go Select Pass also allows travelers to enjoy more activities at their destinations for less. By leveraging geo-location data, the mobile application can provide customers with attractions that are nearest to their location. Along with the convenience of purchasing a personalized attraction pass on-the-go, customers can also save up to 45% off on admission prices to over 400 top US tourist attractions including SeaWorld, Legoland, and The Rockefeller Center Observation Deck.

To support Smart Destinations, you are invited to visit http://events.eyefortravel.com/mobile/voting.php, scroll down to the “Best Mobile Strategy” category, select Smart Destinations—Go Select Mobile and submit your vote.

Learn more about Go Select Pass at http://www.smartdestinations.com/goselect/destinations.ep. Find out more about Smart Destinations at http://www.SmartDestinations.com.

About Smart Destinations
Smart Destinations is revolutionizing the travel industry with its proprietary technology that offers the only mobile multi-attraction passes that maximize the fun, savings and convenience of sightseeing with flexible purchase options for every type of traveler. Available on any smartphone, online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select, provide guaranteed savings at more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, San Diego, Chicago and Boston. The company is headquartered in Boston, MA. For more information, visithttp://www.smartdestinations.com.