See More Attractions For Less This Holiday Season With The Go City Card

The Go City Card is the best way to save money on entry to many of these attractions which feature special holiday shows the kids will want to see.

BOSTON, MA ( novembre 18 , 2015 ) - Beaucoup de familles font usage de congé de Noël pour visiter les parcs à thème et des destinations de temps chaud. La Go City Card est la meilleure façon d'économiser de l'argent sur l'entrée à bon nombre de ces attractions qui disposent fête spéciale montre les enfants voudront voir.

Pourquoi utiliser la carte Go City? Ceux qui envisagent de visiter plusieurs attractions peuvent bénéficier de regrouper l'achat d'entrée à chacun et économiser à la fois temps et argent. En fonction de la ville et Go City Card achetés, il peut y avoir une économie de jusqu'à 55 %.

Additionally, you can make a last-minute decision to purchase tickets, the passes are delivered right to your smart phone in an instant, and the patented technology enables you to gain access to attractions throughout a city just by scanning the pass on your smartphone. At select attractions, you can even bypass long ticket lines.

Voici un tour d'horizon de quelques-unes des attractions les voyageurs de vacances peuvent accéder à l'aide d'une City Card Go (ce sont, en plus de nombreuses autres attractions populaires, ils veulent visiter quand ils sont dans l'un quelconque des 11 destinations où la City Card Go est disponible):

CHICAGO

• “Christmas Bricktacular” at Legoland Discovery Center (Chicago, IL)
  • «Noël autour du monde» au Musée des sciences et de l'Industrie (Chicago, IL)
  • "Holiday Express: Le plus grand train de la Ville" à 360 Chicago (Chicago, IL)

LAS VEGAS

• “The Hangover Experience” at Madame Tussauds (Las Vegas, NV)

LOS ANGELES

• “Grinchmas” at Universal Studios Hollywood (Los Angeles, CA)
  • "Holiday in the Park" à Six Flags Magic Mountain (Los Angeles, Californie)
  • "The Polar Express: 4 Expérience D "à la Queen Mary (Long Beach, CA)
  • "Joyeux Farm Knott" au Berry Farm Knott (Buena Park, CA)

MIAMI

• "Zoo Lights" au zoo de Miami (Miami, Floride)

NEW YORK

• Radio City Music Hall Stage Door Tour (New York, NY)
  • Hop-On Hop-Off Bus Tours to see the city holiday lights and Rockefeller Center Christmas Tree (New York, NY)
  • Rockefeller Center Tour to see the Christmas Tree and seasonal ice rink (New York, NY)

ORLANDO/CENTRAL FLORIDA

• “Christmas Bricktacular” at Legoland, Florida (Winter Haven, FL)
  • Célébration de Noël de SeaWorld à SeaWorld (San Diego, CA et Orlando, FL)
  • Busch Gardens Christmas Town at Busch Gardens (Tampa, FL)

SAN DIEGO

• "Jungle Bells" au zoo de San Diego (San Diego, CA)
  • "Jours de vacances de neige + Nuits d'hiver" à Legoland California (Carlsbad, CA)
  • Célébration de Noël de SeaWorld à SeaWorld (San Diego, CA et Orlando, FL)

SAN FRANCISCO

• "Holiday in the Park" à Six Flags Discovery Kingdom (San Francisco, Californie)
  • "Tis la saison pour la science" à l'Académie des sciences de Californie (San Francisco, CA)
  • Hop-On Hop-Off Tour to see the Window Displays in Union Square (San Francisco, CA)

The Go City Card is also a great holiday gift for those who know a friend or family member is going to be traveling to one of these destinations over the holidays. It can be purchased online and delivered via email or snail mail. For more information on giving a Go City Card, visit gocitycard.com/gift.

Pour plus d'informations, visitez le site GoCityCard.com .

A propos de Go City Card

Go City Card, a division of Smart Destinations, sells multi-attraction passes to 11 of the most popular tourist destinations in the U.S. including Boston, Chicago, Las Vegas, Los Angeles, Miami, New York City, Oahu, Orlando, San Diego, San Francisco, and Washington, DC. Go City Cards can be purchased online and instantly delivered to a traveler’s smart phone or they can be bought at brick and mortar outlets within a city upon arrival. Travelers choose from different types of passes to fit their needs including an all-inclusive pass which provides carte blanche to visit any of that city’s included attractions or a “Build Your Own” which enables a traveler to create their own itinerary. Depending upon the pass selected, travelers can realize a savings of up to 55% less than paying at the gate. All passes come with valuable extras including the ability to skip the line at select attractions and comprehensive guidebooks that offer insider tips and bonus discounts on shopping and dining.

For additional information, visit GoCityCard.com

Press Contact: